07 August 2009

Bowling GPMS Shah Alam @ Summit USJ (6 Ogos 09)

Lama betul tak update blog GPMS Shah Alam nie...Lagipun dah lama tak buat program, masing-masing sibuk dengan kerjaya dan keluarga. Aku faham, kerana aku juga begitu.











Bowling GPMS Shah Alam @ Summit USJ

Aku berkesempatan untuk menemui sahabat-sahabatku di GPMS Shah Alam. Dapat jumpa Angah, Amir, Tom, Sham, Zaizam, Ujang, Din, Pak Mat, Prof Zaidi, Liana, My, Najmi dan ramai lagi

Macam tak percaya, jumpa balik Mamat (anakledang9577)... yang sekejap hilang, sekejap ada... Tapi rasa-rasanya, 5-6 tahun gak tak jumpanya.

Lebih menarik.... melalui My, aku dapat hubungi Faisal@Taring. Anak buah aku masa kursus ERA GPMS Kebangsaan, 14 tahun lalu. Lepas call Faisal.... dalam 10minit aku dapat sms dari sorang lagi anak buah aku... Linda dan kemudian dapat satu call dari Fairose yang juga salah seorang peserta kursus. Ketiga-tiga mereka ini dari GPMS Nilai... kalau tak silaplah .... terperanjat gak mulanya. Ah. Itulah namanya GPMS. Semangat persaudaraan dan persahabatan antara kami amat erat. Mungkin sebab itulah, aku terus setia bersama GPMS sehingga ke hari ini.

Berbalik kepada Bowling GPMS Shah Alam nie, memandangkan kami dah jarang berjumpa, malah Angah pun dah stay kat Jepun sekarang (tapi sanggup balik Malaysia semata-mata untuk bersama kami)....Ajak pun telah diarahkan untuk merencanakan program ini.

Tahniah pada Ajak... berjaya menjayakan program kali ini dengan baik, walaupun tidak dapat mengumpul 100% sahabat-sahabat lama, namun ia merupakan satu permulaan yang baik.

Tahniah buat Tom.... peserta lelaki terbaik. Najmi...peserta wanita terbaik.

No comments: