10 November 2009

Sekitar program 'Santai GPMS Shah Alam' @ Kg Janda Baik, Bentong

Tahniah kepada Pengarah Program 'Santai GPMS Shah Alam', saudari Liana Haslan Tan yang telah merangka dan menjadikan program ini satu realiti.

Komitmen dan penyertaan sahabat-sahabat dari GPMS Shah Alam serta kehadiran 2 orang bekas orang kuat GPMS Shah Alam yang kini memimpin dan memberikan nafas baru kepada GPMS Subang, saudari Bibi Zaleha (YDP) dan saudara Naqiuddien (TYDP), serta kehadiran Shafiq (x- YDP Unisel) untuk sama-sama merasai kehidupan keluarga GPMS Shah Alam, amat-amat dihargai.

Program yang bertujuan untuk mengumpulkan semula sahabat-sahabat GPMS Shah Alam serta mengeratkan hubungan sesama ahli, diadakan di Kg Janda Baik, Bentong Pahang pada 8 November lalu.

Semoga dengan kejayaan program ini, GPMS Shah Alam akan mengorak langkah lebih berani dan mantap tahun depan untuk melaksanakan program-program yang akan memberi nilai dan makna kepada perjuangan GPMS itu sendiri.

Dengan kekuatan dan komitmen sahabat-sahabat kita, hala tuju dan perancangan tahun depan akan lebih menjurus kepada aktiviti `santai pendidikan' yang akan diterajui oleh saudara Sham bersama kepimpinannya.

Diharap pada program-program yang akan datang. lebih ramai sahabat-sahabat kita dapat menyertai program yang kita anjurkan. Insya-Allah.