13 June 2008

MAJLIS SUAI KENAL GPMS UNISEL SHAH ALAM

Baru-baru ini, GPMS Unisel Shah Alam telah mengadakan majlis suai kenal dan majlis penerangan mengenai hala tuju dan peranan GPMS kepada ahli-ahli baru GPMS Unisel Shah Alam baru-baru ini.
Saudara Amir dan Saudara Faizal memberikan penerangan kepada ahli-ahli GPMS Unisel Shah Alam mengenai hala tuju dan peranan GPMS.


Program tersebut bertujuan untuk membuka peluang kepada ahli-ahli baru GPMS Unisel untuk mengenali GPMS dan menyelami arah tuju perjuangan GPMS terhadap kepentingan pelajar Melayu khususnya pelajar Melayu di Unisel Shah Alam.

Bagi menyatakan sokongan kepada mereka, rakan-rakan seperjuangan dari GPMS Shah Alam turut sama memeriahkan majlis yang dihadiri kira-kira 50 orang ahli baru GPMS Shah Alam.

Sahabat-sahabat kita yang turut sama dalam program tersebut ialah Amir Hamzah, Zaizam, Sham dan juga Faizal.

Bagi pihak GPMS Shah Alam, kita mendoakan agar permulaan baik ini, GPMS Unisel Shah Alam dapat mengorak langkah yang baik dalam memperjuangkan kedudukan pelajar-pelajar Melayu di Unisel, serta berkongsi arah perjuangan bersama kita di GPMS Shah Alam untuk bersama-sama memperjuangkan pelajar Melayu di Shah Alam dan Selangor khususnya.


Selamat berjuang kepada semua adik-adik GPMS Unisel Shah Alam.

No comments: